Bijna! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Larissa Vogt - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Larissa Vogt - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Larissa

12 Juli 2014 | Nederland, Leersum

Hoi,

Nog 1 dag, 1 nachtje slapen en dan is het zo ver: mijn avontuur naar Zuid-Afrika gaat beginnen! Vandaag de laatste inkopen gedaan en ook mijn koffer is bijna ingepakt. Morgen vlieg ik met een groep van zes meiden vanuit Düsseldorf naar Dubai, om vervolgens na een stop door te vliegen naar Durban. Daar worden we naar een backpackers hostel gebracht waar we overnachten. De volgende dag (dinsdag 15 juli) worden we naar ons project gebracht. Ik heb er onwijs veel zin in en ben enorm benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden!

Liefs,
Larissa

• 12 Juli 2014 - 17:06

Hester Moen:

Lieve Laris, wij wensen jou een hele voorspoedige reis..best ver..en een hele goede tijd in zuid afrika.
    pas goed op jezelf

liefs en groet,
    Duco, Hester, Berber, Malou & Boris

• 12 Juli 2014 - 18:09

Karin:

Hoi Larissa,

Goede reis en veel plezier! we zullen je volgen via deze site!

Groetjes

Freddy en Karin

• 13 Juli 2014 - 01:38

Rick:

Heel veel plezier Larissa!
    Geniet er van!
    Ik ga je reisverslag zeker iedere keer lezen.
    Tot over een poosje... :-)
    X.

• 13 Juli 2014 - 08:15

Minet Boswinkel :

Heel veel plezier Larissa op deze geweldige reis. Geniet vooral en fijn dat je onsook mee wilt laten genieten We kijken naar de verslagen uit!

Liefs Minet Erik Eline amber en Sophie

• 13 Juli 2014 - 13:25

Ingrid:

Lieve Larissa heel veel plezier in Zuid-Afrika! Ga er van genieten, maak maar veel foto's en we zullen zeker je verhalen lezen!! Een hele dikke knuffel van ons drietjes XX

• 13 Juli 2014 - 15:27

Isabeau :

Heeeeeel veel plezier! Dikke kus!

• 13 Juli 2014 - 21:43

Saskia:

Lieve Larissa,

Heel veel plezier en we zijn nu al benieuwd naar al je verhalen en foto's!
    Geniet er van en tot over een maandje!

Dikke kus
    Saskia & Noah